"
Plačilna transakcija je v prvem poskusu zaradi časovne omejitve spodletela, drugič pa je vse potekalo hitro in gladko!
"
Adrian Lazar
Plačilna transakcija je v prvem poskusu zaradi časovne omejitve spodletela, drugič pa je vse potekalo hitro in gladko!
"
Vse je bilo pred nekaj minutami :)
"
Frančišek Nagy
Vse je bilo pred nekaj minutami :)
"
ONI
"
George Csoh
ONI
"
Vse je šlo gladko, le da sistem ni zaznal skupinskega prenosa plač. Zato sem bil malo zaskrbljen, da vloga ne bo odobrena, a po kratkem čakanju je bila uspešno obdelana.
"
Carmen Nagy-Pap
Vse je šlo gladko, le da sistem ni zaznal skupinskega prenosa plač. Zato sem bil malo zaskrbljen, da vloga ne bo odobrena, a po kratkem čakanju je bila uspešno obdelana.
"
Jasno je sledljivo.
"
Gyula Szücs
Jasno je sledljivo.
"
Ko je pri posredovanju mojih bančnih podatkov prišlo do težave, se je služba za stranke hitro odzvala. Na srečo sem lahko nadaljeval tam, kjer sem končal, zato je postopek potekal gladko.
"
Bence Szirbik
Ko je pri posredovanju mojih bančnih podatkov prišlo do težave, se je služba za stranke hitro odzvala. Na srečo sem lahko nadaljeval tam, kjer sem končal, zato je postopek potekal gladko.
"
Končno obstaja ustrezna in brezskrbna možnost obročnega odplačevanja, ki je preprostejša od vseh alternativ. Odličen sistem.
"
Oprosti, Gregor Janoš.
Končno obstaja ustrezna in brezskrbna možnost obročnega odplačevanja, ki je preprostejša od vseh alternativ. Odličen sistem.
"
Postopek je bil v redu, integracije, komunikacija deluje dobro, v delu strani Raiffeisen, kjer je bilo treba označiti 3 polja, je bilo treba označiti, kaj je treba označiti, da je postopek potreben zato, ker želite deliti čim manj informacij, povezanih z banko, in ni bilo nobenega namiga o tem, kaj na primer pomeni polje z imenom podatki/podatki o računu, ljudje se zaradi tega bojijo in ga ne označijo, informacijski namig, da je treba vse označiti, bi bil učinkovit, še posebej pri tako občutljivih podatkih. Kakorkoli že, delovalo je odlično in hitro.
"
Gabriella Wolf
Postopek je bil v redu, integracije, komunikacija deluje dobro, v delu strani Raiffeisen, kjer je bilo treba označiti 3 polja, je bilo treba označiti, kaj je treba označiti, da je postopek potreben zato, ker želite deliti čim manj informacij, povezanih z banko, in ni bilo nobenega namiga o tem, kaj na primer pomeni polje z imenom podatki/podatki o računu, ljudje se zaradi tega bojijo in ga ne označijo, informacijski namig, da je treba vse označiti, bi bil učinkovit, še posebej pri tako občutljivih podatkih. Kakorkoli že, delovalo je odlično in hitro.
"
To je ogromna stvar!
"
Gabor Holma
To je ogromna stvar!
"
Neverjetno je, da nekaj končno deluje brezhibno in hitro.
"
Gabor Deli
Neverjetno je, da nekaj končno deluje brezhibno in hitro.